پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228385
روحاني: وزارت دفاع سازنده موشک هاي راهبردي است
تاریخ انتشار : 1396/04/20 18:57:00
نمایش : 1342
رئيس‌جمهور با بيان اينکه وزارت دفاع سازنده موشک هاي راهبردي است، گفت:‌سلاح‌هاي راهبردي ساخته شده در دولت يازدهم حدود ۸۰ درصد کل ميزان قبلي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسن روحاني صبح امروز در جشنواره عمران سلامت اظهارداشت: اولين تصميم دولت يازدهم در رفع تنگناهاي اقتصادي، شکستن تحريم هاي بي رحمانه بود؛ تحريم ها، فشار بر زندگي مردم و تاثير بر تمام خدمات دولت بود.

 

وي گفت:‌مطمئن بودم که در مذاکرات موفق خواهيم شد، ملت ايران با وحدت و حمايت خود نشان داد که در برابر قدرتهاي جهاني پيروز است.

رئيس‌جمهور افزود: ما مي شنويم که يک موشکي از خاک ما حرکت کرد و مراکز تروريستي را هدف قرار داد، آنهايي که اين موشک را پرتاب کردند و در اين راه تلاش کردند، اما اين موشک را چه کسي درست کرد، سازنده اين موشک ،دولت و وزارت دفاع است ،پولش را چه کسي تامين کرد. بخش اقتصادي کشور آن را تامين مي کند، کار بزرگي در دولت يازدهم انجام شد.

روحاني ادامه داد:‌نيازهاي کمک به همسايگان در سخت ترين شرايط اقتصادي تامين شد. وزارت دفاع سازنده موشک هاي راهبردي است؛ سلاحهاي راهبردي ساخته شده در دولت يازدهم حدود 80 درصد کل ميزان قبلي است.

رئيس‌جمهور با تاکيد بر اينکه اولين برنامه دولت در حوزه سلامت، پيشگيري از بيماري بود، گفت:‌ اگر اقدامات دولت يازدهم نبود، درياچه اروميه يکسال پيش کاملا خشک شده بود و توفان نمک سلامت 14 ميليون هموطن را تهديد مي کرد

تلاشها براي حفظ هورالعظيم، هامون و تالابها ادامي مي يابد.

وي ادامه داد:‌در روزهاي سختي هم 40 ميليارد دلار و بيش از دولتهاي قبل به صندوق توسعه ملي واريز کرديم؛ عليرغم تنگناها و فشارها، طرح تحول سلامت ادامه يافت، توفيق طرح تحول سلامت، قبل از هر چيز مديون پزشکان عزيز، پرستاران پر تلاش و مديران دانشگاههاي علوم پزشکي و مراکز درماني است

دکتر هاشمي از پرتلاشترين و پر تحرک ترين وزراي دولت يازدهم بود.

وي خاطرنشان کرد:‌از لحاظ زيرساخت، تجهيزات پزشکي و خدمات سلامت و درمان تحول عظيمي ايجاد شد.

فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html